Termeni si conditii

Ultima actualizare: 07.03.2025

1. INTRODUCERE

Termenii si conditiile trebuie citite cu atentie inainte de a face o rezervare. O data cu efectuarea rezervarii, pasagerii sunt de accord cu respectarea acestora. Societatea noastra poate sa modifice oricand termenii si conditiile, modificarile urmand a fi publicate pe site-ul nostru.

Efectuand o rezervare, pasagerul confirma ca are implinita varsta de 18 ani. Deasemenea, pasagerul confirma ca toate detaliile oferite in scopul achizitionarii de servicii de la firma noastra sunt corecte. Pasagerul este pe deplin responsabil pentru orice consecinte care decurg din oferirea de date incorecte.

Cu exceptia cazului in care se prevede altfel in acest contract, nu ar trebui sa existe nici o inconsecventa intre acest contract si orice alti termeni si conditii de pe pagina noastra web sau alte documente. In orice situatie acest contract este considerat valid.

Pentru orice eventuale dezbateri sau intrebari care nu sunt acoperite de acest contract, legile Romaniei vor avea efect.

2. PARTILE CONTRACTANTE

Aceste conditii de rezervare acopera toate rezervarile facute prin intermediul SC MLS SRL., inclusiv rezervarile efectuate direct pe site-ul nostru cat şi cele efectuate prin distribuitorii nostri sau agenti.

Contractul de deplasare se stabileşte intre pasageri si SC MLS SRL. Contractul intra in vigoare la momentul rezervarii. Pentru rezervari online, acesta este confirmarea rezervarii, iar pentru comenzile platite cu transferuri bancare, momentul rezervarii este cand comanda este plasata prin apel telefonic si operatorul nostru o confirma. In cazul in care pasagerul a facut o rezervare prin e-mail, contractul intra in vigoare din momentul in care confirmarea este trimisa la adresa de e-mail a pasagerului.

Ne rezervam dreptul de a transfera sau subcontracta oricare sau toate drepturile si obligatiile noastre in acesti termeni si conditii in orice moment.

Serviciile noastre sunt oferite pasagerilor doar pentru uz privat. Contractul dintre pasager si compania noastra este un contract de consum. In consecinta, nu ne asumam nici o responsabilitate pentru orice pierderi de afaceri cauzate de indeplinirea nesatisfacatoare a ordinului de transfer.

In cazul in care rezervarea nu a fost facuta de catre pasager, ci de catre o alta persoana sau daca rezervarea este pentru mai mult de un pasager, vom presupune ca toti pasagerii sunt de acord sa furnizeze detalii personale si vor accepta toti termenii si conditiile din acest contract.

Ne luam angajamentul ca toate serviciile pe care pasagerul le achizitioneaza de pe site-ul nostru web sa fie realizate cu profesionalism şi in conformitate cu acordul nostru. Vom face tot posibilul pentru a ne asigura ca toate materialele şi informatiile publicate pe site-ul nostru sunt corecte, dar daca din pacate apar erori, ne rezervam dreptul de a rectifica astfel de erori inainte ca rezervarea pasagerului sa fie confirmata.

3. SERVICIILE NOASTRE

Compania noastra va ofera urmatoarele servicii de transfer:

  • Inchiriere cu sofer.
  • Transfer aeroport.
  • City Limo®/ Citycab / (standard, business, premium, suv, group).

Realizam transferul pasagerilor intre Aeroport/Localitati si orice adresa in zonele specificate ale localitatilor. Informatiile despre zona pot fi gasite pe site-ul nostru la capitolul destinatii si, de asemenea, in descrierea de transfer, ca parte a procesului de rezervare. Transferurile cu masinile CityLimo®/CityCab sunt private, vehiculul transfera numai pasagerii rezervarii in cauza si se opreste doar la Aeroport/adresa Localitati si la destinatie / adresa de pick-up data de pasageri. Acest lucru se poate schimba numai in situatii de forta majora.

In cazul tuturor serviciilor de transfer, pasagerii pot gasi informatii despre flota pe site-ul nostru. Ne rezervam dreptul de a folosi branduri de masini non enumerate, dar de acelasi standard de calitate.

Dupa sosirea zborului, şoferul va astepta pasagerii la terminalul de sosire cu o placuta de identificare.

In oras, şoferul va aştepta pasagerii la receptia hotelului sau, in caz de adresa privata, la intrarea in cladire.

Realizam transferul pasagerilor intre Aeroport/localitati si orice adresa in oras sau in zonele specificate ale oraşului. In cazul in care pasagerii doresc transferul la/de la o adresa care nu se afla in limitele zonei, acestia vor trebui sa plateasca o diferenta de pret in functie de destinatie, in cazul in care transferul se poate organiza. Daca nu putem organiza transferul pasagerilor la/de la adresa afara orasului sau a zonei, sau daca pasagerul nu doreste sa plateasca diferenta de pret si anuleaza transferul in timp, pasagerul are urmatoarele posibilitati:

  • Să folosească transferul rezervat într-un an calendaristic;
  • Să-l transfere unui alt pasager;
  • Să folosească un credit egal cu preţul transferului anulat pentru achiziţionarea unui alt serviciu de transfer de la compania noastra;

Pentru mai multe informatii despre transferurile anulate sau de la credit, a se vedea Anularea si restituirea platilor.

4. COMANDA

Serviciile noastre pot fi comandate in doua moduri:

Rezervari online

Pasagerii pot comanda serviciile noastre pe site-ul nostru, folosind un card de credit sau de debit valabil. Pentru a face o rezervare, pasagerii trebuie sa aleaga transferul dorit (data, locatie, tip) din lista din caseta Rezerva-ti Citycab-ul si sa urmeze instructiunile de pe site. Dupa ce pasagerii si-au furnizat toate datele necesare pentru rezervare si plata, un e-mail de confirmare va fi trimis automat la adresa indicata.

Doar clienţii cu carduri de debit imprimate in relief sau carduri de credit valabile pot face rezervari pe site-ul nostru. Se accepta plata cu Visa, Visa Electron, MasterCard şi Maestro.

Pe acest site, pasagerii trebuie sa introduca numarul cardului bancar si data de expirare.

Pentru a finaliza cu succes rezervarea, pasagerii trebuie sa completeze sectiunea CVC2 sau CVV2, reprezentand ultimele trei cifre de pe banda de semnatura a cardului.

Prin trimiterea datelor (click pe butonul Trimite), operatiunea de plata este finalizata. Pasagerii vor primi o confirmare privind rezultatul platii. Dupa finalizarea procedurii de rezervare, pasagerii vor fi directionati inapoi la site-ul nostru.

Transferul bancar

Pasagerii pot face rezervari prin Call Center la numarul 0040 736 644122 (in zilele lucratoare, intre 08:00-19:00 CET) sau prin e-mail, oferind urmatoarele date:

  • Datele pasagerului/pasagerilor: numele, numarul de pasageri, numarul de telefon si adresa de e-mail pentru contact.
  • Datele calatoriei: locatia de preluare si destinatie; aeroportul si numele orasului; data si ora calatoriei; numarul zborului.

Dupa procesarea e-mailului, pasagerul va fi contactat pentru a primi codul rezervarii si detaliile bancare necesare.

Plata pentru serviciul de rezervare trebuie sa ajunga in contul nostru cu cel putin 3 zile lucratoare inainte de plecare. Platile din strainatate trebuie initiate cu cel putin 10 zile lucratoare.

Taxele si comisioanele aferente transferului bancar vor fi suportate de platitor. Clientul trebuie sa trimita o copie a ordinului de plata la adresa info@citylimo.ro.

Rezervarea este valabila numai daca clientul primeste o confirmare cu cel putin 3 zile lucratoare inainte de calatorie, la adresa de e-mail furnizata. Daca nu primeste confirmarea, pasagerul este responsabil sa contacteze serviciul nostru pentru verificare.

In momentul unei rezervari telefonice sau prin e-mail, pasagerii incheie un contract cu noi.

Pentru transferurile bancare, datele sunt:

Numele beneficiarului: SC MLS SRL
Cont IBAN: RO61BACX0000000595790000
Cod SWIFT: BACXROBU
Numele Bancii: UNICREDIT TIRIAC BANK
Adresa Bancii: TIMISOARA

5. CONFIRMAREA COMENZII

Putem accepta rezervari numai pana la un minim de 2 zile lucratoare inainte de ora de plecare. Pasagerii care doresc sa rezerve dupa acest termen vor trebui sa ne contacteze direct.

Pentru rezervarile online, sistemul nostru trimite automat o confirmare pe e-mail. Pentru rezervarile prin telefon sau e-mail, folosind transfer bancar, serviciul nostru de clienti va confirma rezervarea dupa primirea dovezii de plata, trimitandu-i un E-ticket.

Pasagerul trebuie sa descarce si sa imprime E-ticketul de pe site-ul nostru. Acesta este disponibil aproximativ 10 zile (dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare) inainte de calatorie. In cazul in care rezervarea este facuta mai tarziu de 3 zile, E-ticketul va fi disponibil a doua zi, iar pasagerii vor primi o notificare cu un link pentru descarcare.

E-ticketul va contine:

  • Datele transferului: data si ora calatoriei; punctul de intalnire si drop-off;
  • Datele rezervarii: codul rezervarii; numele clientului; numarul de pasageri; tariful platit;
  • Informatii utile despre transfer: numarul de telefon al soferului si al Call Center-ului;

Pasagerii pot accesa E-ticketul si fara link-ul din notificare, accesand direct site-ul nostru.

Facem tot posibilul ca fiecare pasager sa primeasca E-ticketul in timp util. Daca pasagerul nu il poate descarca cu cel putin 2 zile lucratoare inainte de calatorie, este responsabil sa ne contacteze; noi nu vom fi raspunzatori pentru nereusita transferului.

6. RESPONSABILITATILE PASAGERILOR IN TIMPUL CALATORIEI

Daca zborul pasagerului este amanat sau anulat, sau daca pasagerul calatoreste cu un alt zbor, acesta trebuie sa ne anunte cat mai curand posibil. In cazul in care pasagerul nu se poate imbarca la ora si locul indicate pe E-ticket, trebuie sa ne contacteze, fie folosind numarul de telefon al soferului, fie pe cel al call center-ului.

Soferii nostri monitorizeaza intarzierile de zbor; in caz de intarzieri severe (peste 30 de minute), pasagerii pot astepta organizarea transferului.

Daca pasagerul se afla la punctul de intalnire la ora confirmata si nu gaseste vehiculul sau soferul, acesta trebuie sa sune pe numarul soferului sau la call center. Noi nu vom fi raspunzatori pentru transferuri nereusite din cauza lipsei E-ticketului sau a nerespectarii instructiunilor de pe acesta.

7. MODIFICAREA REZERVARII

Ne rezervam dreptul de a refuza orice comanda plasata de pasageri. In cazul in care suntem nevoiti sa anulam o rezervare, va vom notifica prin e-mail cu cel putin 24 de ore inainte de calatorie, oferind o eventuala alternativa.

In cazul in care transferul a fost anulat sau modificat din cauza fortelor majore, vom face tot posibilul pentru a informa pasagerii; totusi, nu ne putem asuma responsabilitatea pentru eventualele pierderi. Daca serviciul nu poate fi furnizat din vina noastra, vom returna pretul platit, limitandu-ne raspunderea la tariful transferului rezervat (pentru detalii, consultati Plangeri).

La initiativa pasagerului: daca detaliile rezervarii se schimba, pasagerul poate modifica rezervarea cu cel putin 2 zile lucratoare inainte de plecare. In cazul unui zbor modificat de catre compania aeriana, modificarile pot fi acceptate chiar si cu mai putin de 2 zile, dar daca nu suntem anuntati in timp util, nu ne asumam raspunderea pentru nereusita transferului.

Toate cererile de modificare trebuie trimise la adresa info@citylimo.ro.

8. ANULAREA SI RESTITUIREA PLATILOR

Restituirea unei plati se poate realiza in conformitate cu legislatia UE, in termen de 8 zile lucratoare. Anularile sunt acceptate doar daca sunt solicitate cu cel putin 2 zile lucratoare inainte de plecare.

In cazul unei anulari cu mai putin de 2 zile, tariful platit pentru transfer nu este rambursabil (nici macar cu o taxa de anulare). Daca zborul este anulat de catre compania aeriana, aceasta este o exceptie de la regulament.

Toate cererile de anulare trebuie trimise in scris la info@citylimo.ro.

Daca pasagerul si-a anulat transferul in scris cu minim 2 zile lucratoare inainte de plecare sau, in cazul anulării zborului, ne-a sesizat in timp, acesta poate utiliza transferul platit in termen de 1 an calendaristic sau il poate transfera unei alte persoane. Dacă dorește sa utilizeze transferul platit, va trebui sa ne trimită un e-mail cu cel puțin 5 zile lucratoare inainte de calatorie, incluzând:

  • Confirmarea e-mail a anulării rezervarii precedente;
  • Noile detalii de calatorie: data si ora, numarul zborului, numele si contactul pasagerilor.

Noul E-ticket va fi trimis cu cel putin 2 zile lucratoare inainte de noua data de calatorie.

Daca pasagerul nu doreste sa utilizeze transferul anulat sau sa-l ofere altcuiva, acesta poate folosi un credit egal cu pretul transferului anulat, valabil timp de un an. Creditul se poate folosi doar pentru o achizitie; daca noul transfer este mai scump, pasagerul va trebui sa plateasca diferenta, iar daca este mai ieftin, creditul ramas nu se transfera.

9. PRETURI

Pentru toate rezervarile de transfer, pasagerul trebuie sa plateasca tarifele afisate pe site-ul nostru la momentul rezervarii. Daca aceste tarife se schimba intre data rezervarii si data calatoriei, acest fapt nu va influenta rezervarea deja finalizata.

10. TRANSPORTUL COPIILOR

Copiii sub 14 ani trebuie sa fie insotiti de un adult.

Preturile noastre pentru serviciile de transfer sunt valabile pentru o masina (1-3 persoane) sau un minivan (4-8 persoane). Nu facem diferenta intre pasagerii copii si cei adulti.

Compania noastra poate oferi scaune pentru copii, indiferent de destinatie. In cazul in care este necesar, pasagerii trebuie sa ne contacteze pentru a verifica disponibilitatea (pot aparea taxe suplimentare – pentru detalii contactati serviciul clienti).

Pasagerii care calatoresc cu bagaje multiple sau voluminoase ar trebui sa rezerve un microbuz sau mai multe masini pentru a se asigura ca au suficient spatiu.

Pasagerii trebuie sa ne informeze in momentul rezervarii (in caseta Comentarii) daca doresc sa calatoreasca cu excedent de bagaje, carucior pentru copii sau alte elemente supradimensionate. In lipsa notificarii, costurile suplimentare vor fi suportate de pasager.

11. PASAGERII CU HANDICAP FIZIC

Nu percepem taxe pentru transportul aparatelor necesare (de exemplu, scaune cu rotile).

Pasagerii cu handicap trebuie sa ne informeze la info@citylimo.ro in momentul rezervarii, dacă doresc sa calatoreasca cu bagaje extra. In lipsa notificarii, costurile suplimentare vor fi suportate.

Daca pasagerul doreste sa calatoreasca cu un caine ghid sau alt animal de ajutor, acesta trebuie sa contacteze serviciul nostru pentru clienti.

12. COMPORTAMENTUL PASAGERILOR

Ne rezervam dreptul de a refuza transportul oricarei persoane (atât inainte, cât si pe tot parcursul transferului), conform hotararii soferului nostru, in urmatoarele cazuri:

  • Sub influenta alcoolului sau a drogurilor;
  • Prezenta unei boli infectioase;
  • Incercarea de a fuma sau consuma alcool in vehicul;
  • Bagaje sau imbracaminte care pot murdari autovehiculul;
  • Comportament perturbator ce afecteaza siguranta pasagerilor sau a soferului;
  • Comportament deviant;
  • Actiuni interzise de legile Romaniei;

In astfel de cazuri, tariful de transfer nu este rambursabil si noi nu ne asumam raspunderea pentru costuri suplimentare suportate de pasager.

13. BAGAJE

Comisionul nostru de transfer include transportul unui bagaj per persoana, plus bagajul de mana.

Daca pasagerul doreste sa calatoreasca cu un bagaj ce depaseste limitele de dimensiune si/sau cantitate (ex.: instrumente muzicale, echipament sportiv), trebuie sa contacteze serviciul clienti; in acest caz se poate percepe un comision suplimentar.

In lipsa unei notificari privind necesitatea spatiului suplimentar, nu putem garanta transferul bagajelor, ceea ce poate duce la intarzieri sau organizare defectuoasa. In astfel de cazuri, nu vom accepta reclamatii.

Noi nu transferam animale in vehiculele noastre (cu exceptia cainilor insotitori). Daca pasagerul doreste sa calatoreasca cu un animal de ajutor, trebuie sa ne informeze la momentul rezervarii. Totodata, vom refuza transportul unor obiecte excluse de la transport conform reglementarilor companiilor aeriene. Partenerii nostri dispun de asigurare pentru bagaje, insa regulile pot varia.

In cazul daunelor la bagaj (daune fizice, pierderi, furt), vom investiga si procesa cererea de rambursare daca evenimentul este notificat la fata locului. Pentru daune fizice, cererea se va baza pe semne vizibile de leziuni pe bagajul initial intact.

Pasagerul trebuie sa solicite o declaratie scrisa de la reprezentantul nostru privind evenimentul.

Daca bagajul a fost furat, pasagerul trebuie sa raporteze evenimentul la politia locala in termen de o zi lucratoare.

Cererile de rambursare pentru deteriorarea bagajelor se vor accepta daca sunt trimise la info@citylimo.ro in termen de 3 zile lucratoare de la calatorie, insotite de: descrierea evenimentului, confirmarea rezervarii, declaratia scrisa de la reprezentant, si, in caz de furt, copia raportului politiei.

Daca cererea este acceptata, rambursarea se va face prin transfer bancar in termen de 30 de zile, cu detalii bancare complete.

14. RECLAMATII

In cazul in care pasagerul doreste sa faca o reclamatie legata de serviciul de transfer, acesta trebuie sa ne contacteze prin e-mail la complaint@citylimo.ro. Pasagerul va primi un formular de reclamatie de la serviciul nostru de clienti, care trebuie completat cu detalii privind plangerea.

Vom investiga reclamatia si vom comunica decizia noastra prin e-mail in termen de 30 de zile calendaristice de la primirea sesizarii.

Orice reclamatie trebuie trimisa in scris folosind formularul la complaint@citylimo.ro, in termen de 30 de zile de la data transferului. Orice cerere de rambursare ce depaseste pretul transferului este acceptata doar daca pasagerul poate dovedi costul printr-o factura.

Daca cererea este acceptata, rambursarea se va face prin transfer bancar in termen de 30 de zile. Comisioanele de incasare (daca exista) vor fi suportate de pasager. Raspunderea noastra este limitata la tariful transferului platit. Nu vom fi responsabili pentru evenimente sau intarzieri cauzate de forta majora sau alte circumstante neprevazute, inclusiv anularea unui zbor notificat cu mai putin de 6 ore inainte de transfer.

15. PROTECTIA DATELOR

Pentru a procesa rezervarile, avem nevoie de anumite detalii personale, precum nume, adrese, e-mail, numere de telefon, date de plata si cerinte speciale (ex.: handicap).

Daca pasagerul nu furnizeaza un numar de telefon mobil sau o adresa de e-mail, nu ne asumam responsabilitatea pentru comunicarea ulterioara.

Pentru a procesa comenzile, putem face schimb de informatii cu furnizorii nostri de transfer sau cu terti, oferind doar datele necesare pentru indeplinirea aranjamentelor de calatorie.

Daca pasagerul ofera detalii despre cerinte speciale sau starea de sanatate, acesta consimte ca aceste informatii sa fie puse la dispozitia organizatiilor sau autoritatilor, conform legii.

Nu este necesara notificarea pasagerului in prealabil, exceptand cazurile in care acesta solicita altfel in scris.

Prin efectuarea rezervarii, pasagerii sunt de acord ca datele lor sa fie folosite de noi in scopuri de marketing, inclusiv pentru trimiterea de materiale publicitare si informatii, atat electronic, cat si prin posta traditionala.

Compania noastra se angajeaza sa utilizeze datele in conformitate cu legislatia Romaniei in vigoare.

16. CONTACT

Pentru toate cererile legate de administrare (anulare, modificari, reclamatii), va rugam sa ne trimiteti un e-mail la:

Generale: info@citylimo.ro
Modificari de rezervare: modification@citylimo.ro
Reclamatii: complaint@citylimo.ro

Pentru identificarea rezervarii, cererea trebuie sa includa: codul de rezervare, data transferului si numele persoanei de contact.

E-mail-urile vor fi procesate doar in timpul orelor de program. Pentru probleme administrative si informatii generale, serviciul nostru de telefonie este disponibil in timpul programului, iar in afara acestuia, numarul nostru este disponibil 24/7 pentru cazuri de urgenta (004073644122).